رکساچ: ال کلاسيکو محال است که 0-0 شود
نوشته شده توسط : سینا مظفری
"کارلس رکساچ"، مربي و بازيکن اسبق بارسا امروز در "Desafio Nacex"، جاييکه بازيکنان قديمي رئال،بارسا و اتلتيکو گردهم آمده بودند،در مورد ال کلاسيکو صحبت کرد.
 رکساچ با اشاره به اهمیت بسیار زیاد این ال کلاسیکو گفت که البته نتیجه نهایی این بازی تعیین کننده قهرمان فصل نخواهد بود . رکساچ گفت:" نمی دانم مسی در این بازی چند گل می زند اما شک ندارم که او در این بازی یا با رکورد زارا برابری می کند یا این رکورد را می شکند. این ال کلاسیکو بسیار مهم است و به مانند بازی های قبلی هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد.هر دو تیم در بهترین شرایط به سر می برند و البته هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقیست." 

وی ادامه داد:"بارسا تا اینجا در لالیگا گلی دریافت نکرده اما واقعیت این است که هیچ کدام از تیم هایی که مقابل این تیم قرار گرفته اند، خط حمله ای مانند رئال نداشته اند. خط دفاع بارسا با مهاجمینی همچون مهاجمین رئال روبرو نشده و هنوز امتحان واقعی خود را پس نداده است." 

رکساچ در ادامه صحبت های خود به لیونل مسی و رونالدو اشاره کرد و گفت:" تا اینجا مسی در دادن پاس گل بهتر از گلزنی عمل کرده، هرچند که گل های زیادی هم زده است.درآن سو، رونالدو در بهترین دوران ورزشی خود به سر می برد و به راحتی هر چه تمام تر گل می زند. برخی گل های او باورنکردنی هستند.او چه به لحاظ ذهنی و چه فیزیکی در بهترین فرم به سر می برد."  

سرمربی سابق بارسا همچنین در پاسخ به سوالی در مورد علت سرپیچی مسی از تعویض شدن در بازی مقابل ایبار عنوان داشت:" شکی نیست که هیچ بازیکنی از تعویض شدن خوشش نمی آید.به هر حال باید از این موضوع گذر کرد. شب گذشته هم دیدیم که آنچلوتی، رونالدو را تعویض کرد. هر ستاره ای می تواند در یک بازی فوتبال تعویض شود."

در انتها رکساچ رقم خوردن نتیجه مساوی بدون گل در بازی روز شنبه را بخاطر حضور مهاجمین سطح اول دنیا در این دو تیم غیر ممکن خواند و همچنین از غیبت بیل به عنوان موضوعی که رئال نمی تواند نگرانش باشد اشاره کرد.رکساچ معتقد است که کهکشانی ها جایگزینان بسیار خوبی برای او در اختیار دارند.
 
 
 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: